لوله و اتصالات پوشفیت

پوشفیت پروتکت پلی ران

پوش فیت پروتکت پلی ران

پوش فیت پروتکت پلی ران یک سیستم فاضلابی خود اطفا ویژگی سایلنت از جنس پلی پروپیلن است که در راستای نیازهای استاندارد en12056 برای سیستم های فاضلاب ثقلی درون ساختمان طراحی و تولید گردیده است. رفتار این سیستم در برابر حریق براساس استاندارد din4102 در طبقه بندی b1  قرار می گیرد و در برابر شعله ور شدن به دلایلی مانند تماس مقطعی با شعله، گازهای داغ و جرقه های مکانیکی یا الکتریکی مقاوم است و باعث گسترش حریق در ساختمان نمی شود. همچنین این سیستم با بهره گیری از فرمولاسیون ویژه بست های جاذب ارتعاش مخصوص و اتصالات خاص پلی ران میزان انتقال صدای سیستم فاضلاب را به شکل چشمگیری کاهش می دهد

این سیستم براساس استاندارد ملی isiri 13822 و استاندارد اروپایی en1451  و از سایز 40 تا 200 میلی متر تولید می شود.

پوش فیت پروتکت پلی ران

حلقه های آب بندی در این سیستم محصول شرکت های معتبر اروپایی است و تضمین کننده ی آب بندی مطمئن و پایدار آن می باشد.

استفاده از این روش اتصال علاوه بر افزایش سرعت نصب و اجرا باعث افزایش انعطاف پذیری سیستم و حفظ آب بندی آن حتی در زمین لرزه های غیر مخرب می گردد.

 

سیفون و دریچه بازدید، طراحی شده توسط واحد تحقیق و توسعه r&d پلی ران و ثبت شده و در اداره کل مالکیت صنعتی ایران به شماره 69338 با طراحی دو تکه و قابلیت باز شدن قسمت زیرین خود، علاوه بر حفظ عمق آب هوابند مناسب برای جلوگیری از نفوذ بو و آلودگی به فضای داخل ساختمان، رفع شدیدترین گرفتگی ها را نیز ممکن می کند.

رابط پلی ران

زانو

سه راه

سیفون

لوله دوسرسوکت

لوله یک سرسوکت

درپوش تست

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *